הקמת מוקד שירות היא לא משימה קלה או קצרה. היא אורכת זמן, לעתים אפילו כמה חודשים, ובסופו של דבר יכול להיות שבמוקד השירות החדש שלכם יהיו חסרים אלמנטים רבים. הנה שלוש דברים שחשוב לדעת על מוקד השירות, אמנם מדובר רק על חלקים קטנים מההקמה אך הם החשובים ביותר.
כמה עולה להקים מוקד שירות?
כדי להקים מוקד שירות לקוחות אתם חייבים לבחון את המחירים היטב וכדאי לקבל הצעות מכמה חברות. אנו לא ממליצים לכם לבחור את ההקמה הזולה ביותר כי יש חברות שיציעו מחירים זולים מאוד אך אין להן ניסיון ויכול להיות שבדיעבד הבחירה בחברה כזו תהיה רעה. המחיר להקמת מוקד שירות תלוי בפרמטרים רבים ולכן אי אפשר לדבר על המחיר כאילו היה קבוע. ככל שהמוקד גדול ומשודרג יותר מבחינת הציוד והתשתיות, כל העלות שלו תהיה גבוהה יותר. בסופו של דבר המחיר יכול להגיע גם לכמה מאות אלפי שקלים, ולאו דווקא למוקד גדול.
יש צורך בריהוט, ציוד ותשתית
אל תשכחו שבמוקד צריך להיות ריהוט וציוד שיתאים לעבודה. מעבר למחשבים וכמובן לתשתית התקשורת שצריכה להיות בו, יש צורך לבחור ברהיטים שיהיו טובים פונקציונליים למהות העבודה וכמובן שיהיו עמידים לטווח הארוך. כדאי תמיד לבחור ציוד עמיד לאורך זמן גם אם הוא יעלה לכם יותר כי בסופו של דבר הוא יהיה חסכוני יותר, אפילו ברמת השולחן.
כוח אדם מתאים לניהול המוקד
מעבר לציוד שנחוץ במוקד שירות וכמובן התשתית שתדאג שהעבודה תתאפשר ברצף ובלי תקלות, חשוב לבחור גם את כוח האדם המתאים. לא מוקדנים אכפתיים ומסורים לעבודה, וכמובן אנשי מכירות אם אתם צריכים למכור את השירותים שלכם בנוסף לשירות הלקוחות או מנהלים שינהלו את העבודה, הקמת המוקד לא תהיה מושלמת.