התרומה של שירות מענה טלפוני באה לידי ביטוי גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. מבחינת בעלי עסקים למשל, שירות מן הסוג הזה הוא הדרך היחידה לספק ללקוחות מענה מקיף לכל שאלה ובקשה. כמובן שבעלי עסקים יכולים להציע גם שירות ממוחשב, אך בדרך כלל התועלת שלו מוגבלת. בעוד מענה ממוחשב ואוטומטי מבוסס על תבניות מוכנות מראש, שירות מענה טלפוני הוא מאוד דינאמי ולכן גם אפקטיבי ויעיל.
למידע נוסף על מענה טלפוני לחץ כאן.
חוץ מזה, שירות מענה טלפוני משפר את מערכת היחסים של בעלי עסקים עם הלקוחות שלהם. במובן הזה, הוא תורם לשימור לקוחות ובטווח הארוך הוא גם יכול להגדיל את הרווחים. אם יוצאים מתוך נקודת הנחה שלפיה לקוחות מרוצים מביאים אחריהם עוד לקוחות כגון חברים ובני משפחה, מבינים מהר מאוד את היתרונות היחסיים של שירות מענה טלפוני.
איך מתפעלים שירות מענה טלפוני?
שירות מענה טלפוני תורם לבית העסק כי הוא מאפשר לו להציע ערך מוסף מול המתחרים. הבעיה היא שלא תמיד לבעלי עסקים קטנים או אפילו בינוניים וגדולים יש את המשאבים להקים מוקד שלם ולגייס עבורו עובדים. על מנת להתמודד עם האתגר הזה, ניתן להיעזר באופציה של שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ.
המשמעות של מיקור חוץ היא שבעלי עסקים משלמים סכום כסף מסוים מדי חודש לחברה אחרת, אך תמורתו הם מקבלים כוח אדם שמקבל בשמם את הפניות ואת השיחות הנכנסות. באמצעות מודל של מיקור חוץ, שירות מענה טלפוני הוא כיום כלי אפקטיבי שבו ניתן להשתמש על מנת לשמר את הלקוחות הקיימים וכדי להגדיל את מספרם. מעבר לכך, מודל של מיקור חוץ חוסך טרחה בגיוס כוח אדם.