מענה טלפוני אנושי ניתן על ידי עובדים מיומנים ומטרתו לספק ללקוחות תשובות לשאלות הנפוצות. אפשר להציע סוגים שונים של מענה טלפוני אנושי ולהתאים אותו להבדל בין שירות לקוחות כללי לבין תמיכה טכנית בלבד. כמו כן, מענה טלפוני אנושי מסייע לשימור לקוחות קיימים וכך הוא למעשה מגדיל את פוטנציאל ההכנסות והרווחים של העסק.
מענה טלפוני אנושי הוא כיום אחד הכלים החשובים ביותר שבהם בעלי עסקים יכולים להשתמש על מנת לדאוג שהעובדים שלהם יהיו מרוצים. בזכות השירות הזה, בעלי עסקים מספקים לקהל היעד והלקוחות את כל הפתרונות שהם צריכים תחת קורת גג אחת. יתרה על כך, ניתן להבין מה היתרונות של מענה טלפוני אנושי גם בהשוואה לאלטרנטיבות.
מהן החלופות של מענה טלפוני אנושי?
מענה טלפוני יכול להיות אוטומטי וממוחשב או אנושי. ההבדל הוא שמענה אוטומטי וממוחשב אולי עולה פחות כסף וזמין מסביב לשעון, אבל רוב הלקוחות מתאכזבים כאשר הם מגיעים אליו. לעומת זאת, לקוחות אשר יוצרים קשר עם בית עסק ובצד השני הם מקבלים מענה טלפוני אנושי ומלא – ירגישו בטוחים יותר במוצר או בשירות ובסבירות גבוהה אף ימליצו לחברים, קרובים ובני משפחה.
החלופה של מענה טלפוני אנושי לא דורשת גיוס כוח אדם. מצד שני, יש כיום אפשרות של הפעלת מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ. אז אם משלמים לחברה חיצונית על מנת שתעסיק כוח אדם ותכשיר אותו לספק מענה ללקוחות של בתי עסק אחרים, כל הצדדים מרוויחים.
במילים אחרות, מיקור חוץ הופך את האפשרות של מענה טלפוני אנושי לזמינה מאי פעם. בזכות המודל הזה, בעלי עסקים קטנים מתחרים כיום בעסקים גדולים וחוסכים זמן והוצאות.